Odpověď na žádost o informace ze dne 28.01.2019

22. 2. 2019 Autor: Tomáš Hrnčíř

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 28.01.2019
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-9/OP/2019

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 08.02.2019

Počet listů: 2
Počet příloh: 6 elektronické
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace ze dne 28.01.2019

Vážený pane,

dne 28.01.2019 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace vč. případných chyb):

„Vážený pane Mazánku, shlédl jsem reportáž v pořadu Černé ovce a protože již přes dva roky řeším úplně stejnou situaci s Měú Nový Jíčín a Krajský úřadem Moravskoslezského kraje jako stěžovatelé v reportáži, obracím se na váš s touto žádosti:

žádám o kopie rozhodnutí Vašeho úřadu, které v této kauze vydal za celou dobu.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-9/OP/2019, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/.

Písemností ze dne 01.02.2019 Vás krajský úřad informoval o tom, že Vámi vyžádané informace obsahují množství osobních údajů, a vyzval Vás tedy, abyste se vyjádřil, zda trváte na poskytnutí informací včetně osobních údajů, nebo zda Vám postačí informace bez konkrétních osobních údajů (tedy anonymizované).

Dne 04.02.2019 krajský úřad obdržel Vaše vyjádření ze dne 01.02.2019, ve kterém uvádíte, že požadujete pouze anonymizovaná rozhodnutí. Navíc prostřednictvím tohoto vyjádření Vaši žádost o informace ze dne 28.01.2019 dále upřesňujete v tom smyslu, že požadujete rozhodnutí odvolacího orgánu, kdy v prvním stupni řízení rozhodoval Městský úřad Vrchlabí, přičemž přikládáte konkrétní čísla jednací těchto prvostupňových rozhodnutí.

Věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vaší žádosti o informace ze dne 28.01.2019, resp. jejímu doplnění ze dne 04.02.2019, poskytlo následující rozhodnutí ve formátu dokumentu Word (.docx):

  1. soubor KUKHK-32938_DS_2017-2-Ma.docx;
  2. soubor KUKHK-33547_DS_2017-2-Ma.docx;
  3. soubor KUKHK-8241_DS_2018-4-Ma.docx;
  4. soubor KUKHK-15473_DS_2018-2-Ma.docx;
  5. soubor KUKHK-38196_DS_2018-2-Ma.docx;
  6. soubor KUKHK-35287_DS_2019-3-Ma.docx.

K poskytnutým dokumentům, krajský úřad uvádí, že v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) povinný subjekt anonymizoval v poskytovaných dokumentech osobní údaje dotčených osob a to takto:

  • - v souboru KUKHK-32938_DS_2017-2-Ma.docx veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u pěti účastníků řízení, fyzických osob – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;
  • - v souboru KUKHK-33547_DS_2017-2-Ma.docx veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u pěti účastníků řízení, fyzických osob – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;
  • - v souboru KUKHK-8241_DS_2018-4-Ma.docx veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u pěti účastníků řízení, fyzických osob – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;
  • - v souboru KUKHK-15473_DS_2018-2-Ma.docx veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u pěti účastníků řízení, fyzických osob – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;
  • - v souboru KUKHK-38196_DS_2018-2-Ma.docx veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u pěti účastníků řízení, fyzických osob – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;
  • - v souboru KUKHK-5287_DS_2019-3-Ma.docx veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u pěti účastníků řízení, fyzických osob – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;

Požadované informace Vám zasíláme do Vaší datové schránky ID: XXX.

S pozdravem

„otisk razítka“

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Příloha - elektronická:

  1. soubor KUKHK-32938_DS_2017-2-Ma.docx;
  2. soubor KUKHK-33547_DS_2017-2-Ma.docx;
  3. soubor KUKHK-8241_DS_2018-4-Ma.docx;
  4. soubor KUKHK-15473_DS_2018-2-Ma.docx;
  5. soubor KUKHK-38196_DS_2018-2-Ma.docx;
  6. soubor KUKHK-35287_DS_2019-3-Ma.docx.

Soubory ke stažení