9.4.2014
Jeden den ministrem
Ministr školství Marcel Chládek vyhlašuje výtvarnou soutěž pro žáky 1. stupně základních škol. Úkol je lehký: Nakreslit ideálního učitele. Termín pro zasílání soutěžních prací je do 16. 5. 2014.
9.4.2014
Ministr školství Marcel Chládek vyhlašuje výtvarnou soutěž pro žáky 1. stupně základních škol. Úkol je lehký: Nakreslit ideálního učitele. Termín pro zasílání soutěžních prací je do 16. 5. 2014.
9.4.2014
Ministerstvo zemědělství vyhlašuje výtvarnou soutěž „Víš, co jíš? Zdravě a s chutí“ pro žáky 1.- 3. tříd základních škol. Uzávěrka pro odeslání soutěžních prací je do 15.5.2014.
12.3.2014
Taneční soutěž určenou pro mateřské, základní a střední školy v České republice, na Slovensku a v Polsku.
20.2.2014
7. ročník celostátní soutěže v moderování.
20.2.2014
6. ročník soutěže pro žáky středních škol.
19.2.2014
Nabídka Velvyslanectví Srbské republiky v České republice, kterou informuje o konání a možnosti zapojení se do každoročního mezinárodního setkání dětí v Srbsku pod společným názvem RADOST EVROPY.
5.2.2014
Fotografická soutěž pro mládež vyhlašovaná Rakouským spolkovým ministerstvem pro evropské a mezinárodní záležitosti.
4.2.2014
Soutěží se ve dvou tematických a věkových kategoriích: I. kategorie – pro žáky I. stupně základních škol Koláž na téma Voda a energie – soutěž jednotlivců II. kategorie – pro žáky II. stupně základních škol a nižších tříd víceletých gymnázií Prezentace na téma Voda a energie – soutěž pro 3-členné týmy Oceněním je výlet pro třídu vítěze v I. kategorii a tablety pro členy vítězného týmu v II. kategorii.
3.2.2014
Jedná se o pěveckou soutěž pro děti, dospívající i dospělé, kterou už od roku 1996 pravidelně pořádá Gymnáziu a Střední odborné škole pedagogické Nová Paka. Soutěží se v deseti kategoriích. Podmínkou soutěže je zazpívat jednu lidovou a jednu umělou píseň v libovolném jazyce s doprovodem či bez doprovodu. O pořadí rozhodují 4 tříčlenné poroty vybrané z řad hudebních odborníků
20.1.2014
Soutěž ve znalosti obsahu knih je určena žákům 6. tříd ZŠ a odpovídajícího ročníku víceletých gymnázií. Podporuje čtenářskou gramotnost, zájem dětí o četbu a také porozumění textu.