Odpověď na žádost o informace doručenou dne 30.05.2023

23. 6. 2023 Autor: Tomáš Hrnčíř

Počet zaměstnanců Krajského úřadu Královéhradeckého kraje

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 30.05.2023
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-41/MSZ/2023

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 13.06.2023

Počet listů: 3
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0

Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 30.05.2023

Vážená paní,

dne 30.05.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –

  • „1) Jaký je celkový počet zaměstnanců Krajského úřadu Královéhradeckého kraje spolu s rozdělením na muže a ženy?
  • 2) Jaký je číselný a % podíl úředníků a ostatních zaměstnanců Krajského úřadu Královéhradeckého kraje?
  • 3) Jaké pozice a činnosti ostatní zaměstnanci vykonávají?“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-41/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor kancelář ředitele krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Oddělení personální odboru kancelář ředitele krajského úřadu k jednotlivým bodům Vaší žádosti poskytlo následující informace.

1) Jaký je celkový počet zaměstnanců Krajského úřadu Královéhradeckého kraje spolu s rozdělením na muže a ženy?

Popis k 01.06.2023
Celkový evidenční počet zaměstnanců 456
Celkový počet mužů 144
Celkový počet žen 312

2) Jaký je číselný a % podíl úředníků a ostatních zaměstnanců Krajského úřadu Královéhradeckého kraje?

Popis Číselný podíl k 01.06.2023 % podíl k 01.06.2023
Celkový počet úředníků 420 92%
Celkový počet neúředníků 36 8%

3) Jaké pozice a činnosti ostatní zaměstnanci vykonávají? 

Název pozice (neúředník) Vykonávající činnost
odborný/á garant/ka projektu projekty zaměřené na financování sociálních služeb
odborný/á referent/ka odboru životního prostředí a zemědělství poradenské, rozborové a analytické činnosti v oblasti životního prostředí a zemědělství
pracovník/pracovnice podatelny chod podatelny (recepce)
provozní pracovník (údržba) oddělení hospodářské správy údržba
referent/ka administrativního oddělení organizační, koordinační a administrativní práce zahraniční vztahy
referent/ka odboru analýz, podpory řízení a kontroly datový sklad, datový portál, otevřená data, analýzy
referent/ka oddělení evropských grantů administrace projektů v rámci operačních programů evropských fondů (ESIF)
referent/ka oddělení informační centrum administrativní práce oddělení informační centrum
referent/ka oddělení kulturních a kreativních odvětví a cestovního ruchu analýzy, marketingové a administrativní činnosti v oblasti kulturních a kreativních odvětví a cestovního ruchu
referent/ka oddělení projektů a síťové infrastruktury informační systémy, komunikační technologie, IT projekty
referent/ka oddělení výkaznictví a financování obcí ekonomické výstupy, rozbory a jejich zpracování
referent/ka úseku asistentů/asistentek asistent/ka člena/členky Rady KHK
řidič/ka řízení služebních vozidel
samostatná/ý referent/ka organizačního oddělení administrativní činnost
vedoucí oddělení kulturních a kreativních odvětví a cestovního ruchu strategické a koncepční činnosti v oblasti kultury, památkové péče a cestovního ruchu
projektový/á koordinátor/ka koordinace projektů v oblasti školství
projektový/á koordinátor/ka koordinace projektů na odboru kulturních a kreativních odvětví

Tuto odpověď Vám zasíláme do Vaší datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí