Odpověď na žádost o informace doručenou dne 28.04.2015

15. 5. 2015 Autor: Miroslava Hlavová

Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
27.04.2015 IZ-34/VZ/2015 11.05.2015

Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
vnitra a krajský živnostenský úřad |   oddělení stížností a dozoru obcí | Miroslava Hlavová│472 | mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

Odpověď na žádost o informace doručenoudne 28.04.2015

Vážený pane,

dne 28.04.2015 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které žádáte o poskytnutí informací týkajících se výběrových řízení na pracovní pozice krajského úřadu za rok 2015, konkrétně k datu 27.04.2015, a to následovně:

- počet výběrových řízení na pracovní pozice Krajského úřadu Královéhradeckého kraje;

- počet výběrových řízení, jenž byla zrušena, včetně důvodu zrušení;

- jednotlivě vítězce výběrových řízení a to strukturovaně:

  • přesný název pracovní pozice,
  • nejvyšší dokončené vzdělání,
  • věk,
  • pohlaví,
  • zda již pracovali v jakémkoliv pracovním poměru na Krajském úřadě, včetně přesného označení předchozí pracovní pozice.

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. IZ-34/VZ/2015, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ. O vyjádření a předání podkladů k vyřízení žádosti byl požádán věcně příslušný odbor kanceláře ředitelky krajského úřadu.

Odbor kancelář ředitelky, oddělení personální krajského úřadu se obsahem Vaší žádosti podrobně zabývalo a k Vašim požadavkům uvádí na následující straně přehlednout tabulku jednotlivých vítězů výběrových řízení dle Vámi uvedených požadavků.

  pozice vzdělání věk pohlaví dřívější pracovní poměrna KÚ
1 referent/ka úseku projektů a síťové infrastruktury nikdo nebyl vybrán      
2 referent / referentka tiskového oddělení Bc. 29 muž nepracoval na KÚ
3 odborný/á referent/ka odd. vnitřní správy (přestupky, delikty, volby) nikdo nebyl vybrán      
4 referent/ka oddělení analýz, koncepcí a financování Ing. a Mgr. 38, 26 ženy 1- nepracovala, 1- pracovala - koordinátorka klíčových aktivit a finanční konzultantka projektu
5 právník/právnička odboru UP nikdo nebyl vybrán      
6 odborný/á referent/ka oddělení stavebního řádu nikdo nebyl vybrán      
7 odborný/á referent/ka na úseku posuzování vlivů na životní prostředí (EIA a chemické látky) Bc.   muž nepracoval na KÚ
8 právník/právnička oddělení veřejných zakázek JUDr.   žena nepracovala na KÚ
9 referent/ka oddělení přípravy a realizace staveb Ing. 51 muž nepracoval na KÚ
10 referent/ka oddělení regionálního rozvoje Mgr. 34 žena pracovala - asistentka člena rady
11 provozní pracovník/pracovnice (údržba) oddělení hospodářské správy k 27. 4. 2015 VŘ nebylo ukončeno      
12 právník/právnička odboru UP k 27. 4. 2015 VŘ nebylo ukončeno      
13 odborný/á referent/ka oddělení stavebního řádu k 27. 4. 2015 VŘ nebylo ukončeno      
14 odborný/á referent/ka oddělení zdravotnictví k 27. 4. 2015 VŘ nebylo ukončeno      
15 odborný/á referent/ka oddělení zdravotnictví k 27. 4. 2015 VŘ nebylo ukončeno      
16 odborný/á referent/ka oddělení zdravotnictví k 27. 4. 2015 VŘ nebylo ukončeno      
17 vedoucí odboru investic k 27. 4. 2015 VŘ nebylo ukončeno      
18 odborný/á referent/ka odd. středního a speciálního vzdělávání k 27. 4. 2015 VŘ nebylo ukončeno      

K Vašemu požadavku na počet výběrových řízení na pracovní pozice krajského řadu uvádíme, že v roce 2015 k datu 27.04.2015 bylo realizováno celkem 18 výběrových řízení. Žádné výběrové řízení v daném období nebylo zrušeno.

S pozdravem

„otisk razítka“

Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad

(dopis je elektronicky podepsán)