Odpověď na žádost o informace doručenou dne 24.07.2019

19. 8. 2019 Autor: Vladimír Kučera

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE: doručený 24.07.2019
NAŠE ZNAČKA (čj. nebo sp. zn.): KUKHK-IZ-66/OP/2019

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí 
LINKA | MOBIL: 495 817 585
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 05.08.2019

Počet listů: 2
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 24.07.2019

Dne 24.07.2019 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací, citace:

  • „1. Seznam smluv, které Váš územní samosprávný celek (kraj/statutární město) v období od 1. 1. 2015 do 23. 7. 2019 uzavřel se společností Atelier T - plan, s.r.o., IČ: 26483734, včetně všech dodatků. V tomto seznamu prosím o uvedení názvu smlouvy (dodatku), data jejího uzavření a jejího předmětu.
  • 2. Čas plnění, resp. termíny plnění sjednané ve smlouvách uvedených pod bodem 1). Pokud je čas plnění určen lhůtou, prosím také o poskytnutí informace, kdy začala běžet.
  • 3. Data předání a převzetí plnění na základě smluv uvedených pod bodem 1).
  • 4. V případě, že bude z nějakého důvodu odmítnuto poskytnutí informací požadovaných v bodech 2) a 3), prosím o zaslání kopií protokolů o předání a převzetí plnění nebo částí plnění dle smluv uvedených pod bodem 1).“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-66/OP/2019, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byly požádány všechny odbory krajského úřadu (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Toliko odbor územního plánování a stavebního řádu uvedl, že se jmenovaným subjektem byla v uvedeném období uzavřena jedna smlouva o dílo, a to na základě vypsané veřejné zakázky malého rozsahu. K jednotlivým bodům Vaší žádosti sdělil odbor územního plánování a stavebního řádu krajského úřadu následující.

Ad 1)

Smlouva o dílo – předmět díla: Územní studie krajiny Královéhradeckého kraje
Datum uzavření smlouvy o dílo: 30.05.2017
K této smlouvě o dílo nebyly uzavřeny žádné dodatky.

Ad 2)

Dílo bylo členěno dle smlouvy o dílo do tří etap:

  • I. etapa – Analytická část – termín odevzdání: do 4 měsíců od uzavření smlouvy o dílo
  • II. etapa – Návrhová část – termín odevzdání: do 4 měsíců od předání požadavků zadavatele na upřesnění návrhové části územní studie
  • III. etapa – Úprava návrhové části na základě požadavků zadavatele – termín odevzdání: do 1 měsíce ode dne předání písemných požadavků.

Konečný termín plnění díla dle smlouvy o dílo: nejpozději do 30.06.2018

Ad 3)

Zápis o předání zakázky (podklad pro fakturaci): I. etapa – 02.10.2017
Odevzdání II. etapy: požadavky zadavatele odeslány: 13.11.2017 (sp. zn. KUKHK-23717/UP/2017); II. etapa odevzdána 01.03.2018
Zápis o předání zakázky (podklad pro fakturaci): III. etapa - 02.07.2018 (poznámka - dle smlouvy o dílo vycházel termín odevzdání na sobotu (30.06.2018) a se zpracovatelem bylo dohodnuto, že k předání díla dojde první pracovní den po tomto termínu, tj. pondělí 02.07.2018)

Ad 4)

U žádné informace nebylo odmítnuto její poskytnutí.
Odpověď na žádost o informace zasíláme na Vaši e-mailovou adresu.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová v.r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí