Odpověď na žádost o informace doručenou dne 24.05.2023

22. 6. 2023 Autor: Tomáš Hrnčíř

Informace z konkrétního správního spisu - doprava

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: neuvedeno
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-37/MSZ/2023

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 08.06.2023

Počet listů: 2
Počet příloh: 4 - elektronické
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 24.05.2023

Vážený pane,

dne 24.05.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –

  • „1.) rozhodnutí č. j. KUKHK-22477/DS/2021-14, ze dne 19. 10. 2021,
  • 2.) soupis obsahu příslušného správního spisu.

Žádám o provedení nezbytné anonymizace údajů, jejichž zveřejnění by bylo v rozporu s § 8a InfZ.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-37/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Oddělení silničního hospodářství odboru dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu k Vašemu požadavku poskytlo požadované dokumenty, které Vám poskytujeme v příloze tohoto sdělení.

K poskytnutým dokumentům, krajský úřad uvádí, že v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), rovněž s odkazem na ustanovení § 8a a § 15 odst. 3 InfZ, a dále s ohledem na znění Vaší žádosti o poskytnutí informací, povinný subjekt anonymizoval v poskytovaných dokumentech osobní údaje dotčených osob a  to takto:

  • - v souboru rozhodnuti_anonymizace.pdf veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u osoby vyvlastňovaného – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;
  • - v souboru Spisový přehled_anonymizovaný.xlsx veškeré v textu rozhodnutí uvedené osobní údaje u osoby vyvlastňovaného – jméno a příjmení vč. případného titulu, datum narození, adresu trvalého pobytu;

Požadované informace Vám zasíláme do Vaší datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Soubory ke stažení