Odpověď na žádost o informace doručenou dne 24.01.2023

17. 2. 2023 Autor: Vladimír Kučera

informace ohledně zařazení do platových tříd, průměrných tarifů, osobních hodnocení, příplatků za vedení a odměn

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: doručeno dne 24.01.2023
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-9/MJP/2023

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 08.02.2023

Počet listů: 2
Počet příloh: 1/ listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď nažádost o informace doručenou dne 24.01.2023

Vážený pane,

dne 24.01.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace včetně chyb):

„Má žádost se týká zaměstnanců krajského úřadu. Chtěl bych vědět počet lidí zařazených do jednotlivých platových tříd a následně průměrný platový tarif, průměrné osobní hodnocení, průměrný příplatek za vedení a průměrnou měsíční odměnu osob v příslušné platové třídě v období od ledna do prosince 2022. V zásadě si dovoluji požádat o vyplnění přiložené tabulky, které kopíruje tabulku zveřejněnou Magistrátem hl. m. Prahy.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod spisovou značku KUKHK-IZ-9/MJP/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální vyplnilo požadovanými údaji předloženou tabulku za rok 2022.

Informace Vám poskytujeme elektronicky a zasíláme prostřednictvím datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Soubory ke stažení