Odpověď na žádost o informace doručenou dne 12.06.2023

4. 7. 2023 Autor: Alena Koukalová

Sociální služby

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 12.06.2023
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-47/MSZ/2023
VYŘIZUJE: Mgr. Alena Koukalová
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 606 783 015
E-MAIL: akoukalova@kr-kralovehradecky.cz
DATUM: 23.06.2023

Počet listů: 2
Počet příloh: 2/elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 12.06.2023

Vážená paní,

dne 12.06.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím elektronické pošty Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ve které žádáte o poskytnutí informací týkajících se referenčních hodnot k určení nákladovosti služeb sociální péče v Královéhradeckém kraji v roce 2022 a 2023.

Konkrétně žádáte „o zaslání tabulek s vyplněnými hodnotami referenčních sazeb ze strany 9 a 10 v dokumentech "Zásady pro realizaci financování sociálních služeb zařazených do Sítě sociálních služeb KHK a služeb hospicové péče formou vyrovnávací platby", a to za rok 2022 a za rok 2023 (v příloze).“

K tomu přikládáte dvě přílohy: Zásady pro realizaci financování sociálních služeb zařazených do Sítě sociálních služeb KHK a služeb hospicové péče formou vyrovnávací platby. (aktualizace září 2020 - „Zásady“).

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod spisovou značku KUKHK-IZ-47/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací bylo požádáno věcně příslušný odbor sociálních věcí (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor sociálních věcí k žádosti předložil dva soubory-Kalkulačky vyrovnávací platby, kde jsou i požadované tabulky s vyplněnými hodnotami referenčních sazeb dle dokumentů "Zásady pro realizaci financování sociálních služeb zařazených do Sítě sociálních služeb KHK a služeb hospicové péče formou vyrovnávací platby", a to za rok 2022 a za rok 2023. Odbor sociálních věcí ještě dodal, že k těmto souborům mají přístup všichni uživatelé krajského informačního systému (sociální služby, obce,..).

Informace Vám zasíláme elektronicky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Přílohy: elektronicky

- vyplněné tabulky Excel: soubor Kalkulacka_VP_2023_web_19_10_2022.xlsx , soubor Kalkulacka_VP_2022_web_24_6__2022.xlsx

Soubory ke stažení