Rekonstrukce vzduchotechniky v objektu Školní jídelny

20. 5. 2005

Školní jídelna, Hradec Králové, Hradecká 1219
500 03 Hradec  Králové, Hradecká 1219

vyhlašuje vypsání  veřejné zakázky
na zhotovení  díla

Rekonstrukce vzduchotechniky v objektu  Školní  jídelny
Hradec Králové, Hradecká 1219

 

Způsobem užšího řízení dle § 25 odst. 2 písmeno b)  zákona č. 40/2004 Sb. o zadávání veřejných zakázek  ve znění pozdějších předpisů s těmito zadávacími podmínkami:

 

1.      Vymezení  předmětu  veřejné  zakázky:

 Předmětem veřejné  zakázky je zhotovení  díla  „  Rekonstrukce  vzduchotechniky v objektu  Školní  jídelny  Hradec Králové  Hradecká  1219“.

Akce zahrnuje  demontáž stávajícího zařízení vzduchotechniky, podhledů a části vzduchovodů, osazení nových vzduchotechnických jednotek, montáž vzduchovodů, distribučních elementů, podhledů a souboru  měření a regulace  a strojního chlazení. Zakázka je dělena do dvou částí .  Bližší specifikaci veřejné zakázky obsahuje oznámení zadávacího řízení uveřejněné na centrální adrese a zadávací dokumentace.

2.  Doba a místo  plnění:

 Staveniště se nachází v objektu  Školní jídelny , Hradec Králové.  Doba  plnění 1. části 
veřejné    zakázky    požadujeme v r ozmezí    07/2005 – 08/2005,  termin   plnění  2. části       
 pak  v termínu 07/2006 – 08/2006.

3        Požadavky na prokázání  kvalifikačních předpokladů:

Kvalifikační  předpoklady  uchazeč  předloží v souladu s oznámením  zadávacího řízení  na centrální adrese.  Počet zájemců vyzvaných k podání nabídky  bude  5. Výběr ze zájemců splňujících kvalifikaci bude proveden losováním. 

4        Požadavky a podmínky pro zpracování nabídky:

Údaje uvedeny v zadávací  dokumentaci

 

5        Kriteria  pro zadání  veřejné  zakázky:

 

Kriteriem  pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

Dílčí kriteria                 Výše nabídkové  ceny

                                    Termín a doba zhotovení 

                                    Smluvní úprava záruky za jakost díla

                                    Způsob poskytnutí  pozáručního servisu

                                    Platební  podmínky

 

 6.  Specifikace data, času a místa  otevírání obálek  s nabídkami :

            Otevírání  obálek s nabídkami  se uskuteční  dne 17.06.2005 v 9:15 hod. v kanceláři   vedoucí Školní jídelny.

 

7.      Časová  specifikace: 

        Údaje  jsou uvedeny  v oznámení  zadávacího řízení na centrální  adrese.

8.      Lhůta, po kterou je uchazeč vázán svou nabídkou:

       Lhůta po kterou je uchazeč vázán svojí nabídkou končí dnem 20.9.2005 

9.      Požadavky na způsob zpracování  nabídkové ceny, platební  podmínky:

  Údaje jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Nabídková cena bude stanovena na základě  výkazu  výměr a v souladu se zadávací  dokumentací.

 

10.    Údaje  pro vyžádání  zadávací  dokumentace:

Zájemci  si mohou vyzvednout zadávací dokumentaci po jejím vyžádání  a úhradě  nákladů na její pořízení na adrese pro vyžádání dokumentace  uvedené v oznámení   zadávacího řízení na centrální adrese. Zadávací dokumentaci možno vyzvednout od
31.05.2005 do 03.06.2005

           

11.   Požadavek  zadavatele  na poskytnutí  jistoty:

 Zadavatel nepožaduje poskytnutí   jistoty           

12.    Další  charakteristika  veřejné  zakázky:

Zadavatel nepřipouští  variantnosti  nabídek
Z
adavatel si vyhrazuje právo  zrušit  zadávací  řízení
Zadavatel  si nevyhrazuje právo  na další  dodávky, stavební práce, služby.
Zakázka je rozdělena na části.

 

V Hradci  Králové  16.05.2005

 

Formulář oznámení  zadávacího  řízení  v rámci  informačního  systému  veřejných  zakázek  dle zákona  č. 40/2004 Sb. byl  zveřejněn  na centrální  adrese: www.centralni-adresa.cz dne 9.5.2005. Zakázka je  evidována  pod evidenčním číslem  VZ 50008060