Rekonstrukce osobních výtahů v budovách A a B v Domově důchodců Tmavý Důl

13. 9. 2004

Domov důchodců Tmavý Důl

Tmavý Důl , č.p. 633, 542 34 Malé Svatoňovice

 

vyhlašuje vypsání veřejné zakázky

na zhotovení díla

 

Rekonstrukce osobních výtahů v budovách A a B v Domově důchodců Tmavý Důl“

 

 

způsobem otevřeného řízení (§25 odst.2 písm. a)  zákona č.40/2004, o zadávání veřejných zakázek s těmito zadávacími podmínkami:

 

  1. Vymezení předmětu veřejné zakázky

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla – „Rekonstrukce výtahů v Domově důchodců Tmavý Důl“ včetně provedení souvisejících stavebně-montážních prací, likvidace a uložení přebytečného materiálu na skládku, vypracování  dokumentace skutečného provedení díla a doložení všech dokladů souvisejících s prováděnými pracemi a dodávkami nezbytnými ke kolaudaci stavby.

Akce zahrnuje mimo vlastní výměny výtahů a stavebních úprav výtahových šachet i nezbytné stavební úpravy budov A a B tak, aby vyhověly bezpečnostním a požárním předpisům. V rámci toho dojde rovněž k instalaci náhradního zdroje elektrické energie pro zmíněné výtahy. Práce budou probíhat ve všech podlažích budov A a B – zejména v prostorech přilehlých k výtahové šachtě a navazujících chodbách.

Přesný rozsah a členění zakázky je dán zadávací dokumentací, resp. projektovou dokumentací stavby  vypracovanou projektovým atelierem Sollertia s.r.o., Lipová 93, 541 01 Trutnov v srpnu 2004 pod č.zak. 28/03 včetně výkazu výměr zpracovaného v elektronické podobě v souladu s vyhl. 239/2004 Sb., kterou se stanoví podrobný rozsah zadávací dokumentace stavby.

 

2.                  Zadávací dokumentace

 

Zadávací dokumentaci lze vyzvednout v sídle zadavatele a to v pracovních dnech v termínu od 14.9.2004 od 8.00 hod  do 8.10. 2004 do 12.00 hod. Přesný datum a čas vyzvednutí zadávací dokumentace vzhledem k potřebě připravit příslušný počet víceparé je nutno zadavateli sdělit minimálně se čtyřdenním předstihem.

Za předání zadávací dokumentace bude v hotovosti vybírána částka 700 Kč.

Kontaktní osobou pro zadávací dokumentaci je ředitel  Ing. Milan Čáp.

 

 

3.                  Doba a místo plnění veřejné zakázky

 

Mezní lhůta:

Termín zahájení díla -         15.11. 2004

Termín dokončení díla -     nejpozději do 31.3. 2005

 

Uchazeč může v nabídce navrhnout jinou lhůtu realizace díla – je hodnoceným kritériem.

 

Místem plnění je Domov důchodců Tmavý Důl, Tmavý Důl 633, 542 34 Malé Svatoňovice. Splněním díla se rozumí  jeho úplné dokončení, vyklizení staveniště, podepsání zápisu o předání a převzetí stavby a předání dokladů o předepsaných zkouškách a revizích vč. atestů a certifikátů na použité materiály.

 

 

4.                  Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů

 

Uchazeč o veřejnou zakázku  prokáže základní kvalifikační předpoklady dle § 31 zákona písemným prohlášením, oprávnění k podnikání – provádění staveb, jejich změn a odstraňování - dle § 30, odst. 2, písm. c) prokáže předložením výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence ne starší než 90 dnů, a to ve stejnopise či v úředně ověřené kopii.

Uchazeč dále prokáže předpoklady finanční a ekonomické způsobilosti dle § 32, odst. 1, písm. a) a b) – tyto podklady může nahradit písemným prohlášením, a dle písm. d) předloží úředně ověřenou kopii dokladu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání.

Technickou způsobilost prokáže uchazeč dle § 33, odst. 1, písm. a), body 1., 2. a 4.

Jako doklad pro prokázání jakosti a splnění požadavků systému řízení z hlediska ochrany životního prostředí předloží uchazeč písemné prohlášení o ekologické likvidaci demontovaných materiálů.

 

V případě, že předkládá nabídku více osob společně (§ 30 odst. 7.) např. sdružení, prokáže každá z těchto osob kvalifikační a další předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál nebo ověřenou kopii listiny, z níž vyplývá, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv závazků vzniklých v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky či vzniklých v důsledku prodlení či jiného porušení smluvních nebo jiných povinností v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky zavázáni společně a nerozdílně.

 

Uchazeči předloží prokázání kvalifikačních předpokladů ve lhůtě stanovené pro podání nabídky, a to odděleně  od vlastní nabídky, v samostatné obálce, označené zřetelně názvem veřejné zakázky, tj. „Rekonstrukce osobních výtahů v budovách A a B v Domově důchodců Tmavý Důl“, s nápisy „NEOTVÍRAT“ a „KVALIFIKACE“ a na uzavření opatřena  razítkem uchazeče.

Splnění kvalifikačních předpokladů vyhodnocuje zadavatel před vlastním otvíráním obálek s nabídkami. Uchazeči, kteří nesplní kvalifikační předpoklady, budou z otevřeného řízení vyloučeni. Nepředložení kvalifikačních předpokladů požadovaným, výše uvedeným způsobem bude mít za následek nepředání nabídky zadavatelem hodnotící komisi k dalšímu posouzení a hodnocení. V takovém případě bude obálka s nabídkou uchazeči vrácena neotevřená.

 

 

5.                  Způsob hodnocení nabídek

 

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje.

 

a)                  Cena díla

Váha: 40 %

b)                  Doba realizace (v týdnech)

Váha: 35 %

c)         Záruční lhůta (v měsících)

Váha: 25 %

 

Komise hodnotí nabídky postupem uvedeným v § 8 vyhlášky MMR ČR č. 240/2004 Sb.

 

6.                  Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny

 

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH s příslušnou sazbou cena celková včetně DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci díla (např. doprava, cena za ukládání odpadů atd.) a tato cena musí být definována jako cena nejvýše přípustná po celou dobu realizace díla. Nabídková cena bude zpracována po položkách jako výkaz výměr, který ocení uchazeč na základě zadávací dokumentace. Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný položkový výkaz výměr bude součástí návrhu SoD. Součástí tohoto výkazu výměr bude rekapitulace ceny dle objektové skladby, zvlášť budou uvedeny vedlejší rozpočtové náklady a použitá sazba DPH s dělením dle platného předpisu v době předložení nabídky.

 

7.         Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky včetně platebních podmínek, jejichž dodržení zadavatel vyžaduje, jsou uvedeny v přiloženém vzoru smlouvy.

             

 

8.            Lhůta a místo pro podání nabídek

 

Lhůta, ve které lze podávat nabídky počíná běžet dnem následujícím po zveřejnění oznámení zadávacího řízení, končí dne 20.10.2004 v 8.00 hod. Nabídky lze podávat osobně v sídle Domova důchodců Tmavý Důl, 542 34 Malé Svatoňovice, v kanceláři ředitele a to v pracovních dnech od 8.00 hod do 11:30 hod a od 13.00 do 14.00 hod nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele. Obálka bude zřetelně označena názvem veřejné zakázky, tj. „Rekonstrukce osobních výtahů v budovách A a B v Domově důchodců Tmavý Důl“ a nápisem „NEOTVÍRAT“ a na uzavření opatřena razítkem uchazeče.

 

9.            Lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svojí nabídkou, otevírání obálek

 

Lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svojí nabídkou  končí 20.11. 2004. Otevírání obálek bude probíhat v sídle zadavatele, tj. v Domově důchodců Tmavý Důl, 542 34 Malé Svatoňovice, dne 20.10. 2004 od 10.00 hod.

 

10.  Název, sídlo, telefon nebo fax zadavatele

 

Název: Domov důchodců Tmavý Důl

Sídlo:   Tmavý Důl 633, 542 34 Malé Svatoňovice

Zastoupený:  Ing. Milanem Čápem, ředitelem

      IČ: 00194913

Kontaktní osoba:  Ing. Milan Čáp, ředitel

Telefon/Fax: +420 499 886253 nebo +420 499 886434

 

11.        Prohlídka místa plnění veřejné zakázky

 

Prohlídku místa plnění lze dohodnout individuálně se zadavatelem, nejpozději do 8.10. 2004

 

12.       Zvláštní požadavky zadavatele

 

1.      Při provádění prací bude postupováno tak, že vždy zůstane funkční  jeden výtah (z provozních důvodů zadavatele), tzn. po dokončení prvního z nich provést protokolární předání včetně předání všech dokladů nezbytných pro zajištění předčasného užívání  části stavby.

2.      V případě jakékoliv poruchy zhotovitel nastoupí k jejímu odstranění v době kratší než 24 hodin.

3.      Práce budou prováděny za provozu objednatele a proto  bude zhotovitel v maximální možné míře brát v ohled nepřerušený provoz domova důchodců. Podle možností omezí na minimum prašnost a hlučnost prací a práce náročné na hluk budou prováděny mimo doby klidu a po dohodě a odsouhlasení investorem. Zhotovitel je povinen udržovat na staveništi pořádek a čistotu, je povinen na svůj náklad odstraňovat odpady a nečistoty vzniklé stavební činností zhotovitele

 

13.       Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

 

a.                   nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána statutárním zástupcem uchazeče;

b.                  nabídka bude svázána tak, aby nebylo možno jakoukoliv část volně vyměňovat či dodatečně doplňovat, každý list nabídky bude očíslován, nabídka bude na přední straně opatřena krycím listem s uvedením obsahu;

c.                   nabídka musí obsahovat jméno obchodní firmy, sídlo a IČ uchazeče, přesnou adresu, telefonní a faxové spojení a uvedení odpovědného zástupce uchazeče, pověřeného k dalšímu jednání

d.                  součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, který bude akceptovat zadavatelem požadovaný rozsah základních ujednání dle přiloženého vzoru

e.                   součástí nabídky bude oceněný výkaz výměr ze zadávací dokumentace (nabídkový rozpočet) jako nedílná součást návrhu SoD.

 

14.        Práva zadavatele

 

a.                   zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení

b.                  zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě dále jednat a upřesnit její konečné znění,

c.                   zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 

 

V Tmavém Dole dne 10.9.2004

 

          Formulář oznámení zahájení zadávacího řízení v rámci informačního systému veřejných zakázek dle zákona č. 40/2004 Sb. byl zveřejněn na centrální adrese: www.centralni-adresa.cz dne 13.9.2004. Zakázka je evidována pod evid.č. VZ 50001058.

 

 

Soubory ke stažení