Rekonstrukce kuchyně a stravovacího provozu v Domově důchodců Tmavý Důl

13. 9. 2004

Domov důchodců Tmavý Důl

Tmavý Důl 633, 542 34 Malé Svatoňovice

 

Zadávací podmínky

na zhotovení díla

 

 

Rekonstrukce kuchyně a stravovacího provozu v Domově důchodců Tmavý Důl,

 

1.      Vymezení předmětu díla

 

Předmětem plnění  je zhotovení díla – „Rekonstrukce kuchyně a stravovacího provozu v Domově důchodců Tmavý Důl“ včetně provedení souvisejících stavebně-montážních prací,  skutečného provedení díla a doložení všech dokladů souvisejících s prováděnými pracemi a dodávkami nezbytnými ke kolaudaci stavby.

Akce zahrnuje mimo úpravy vlastní varny  i využití prostorů pro umístění, skladování a mytí termonádob pro transport hotových pokrmů na jednotlivá oddělení a vyřešení skladového hospodářství základních surovin včetně místnosti pro skladnici.

Přesný rozsah a členění zakázky je dán zadávací dokumentací tj. projektovou dokumentací stavby  vypracovanou firmou JOSTA s.r.o. Náchod dle smlouvy o dílo č. 368/04 dne 25.8. 2004  včetně výkazu výměr zpracovaného v elektronické podobě v souladu s vyhl. 239/2004 Sb., kterou se stanoví podrobný rozsah zadávací dokumentace stavby.

 

 

2.      Zadávací dokumentace

 

Pro zpracování nabídky bude jednotlivým firmám předána zadávací dokumentace včetně dokumentace projektové, a to za podmínek jednotně stanovených zadavatelem (zapůjčení s vrácením do urč. termínu, popř. úplatné předání…).

 

Kontaktní osobou pro zadávací dokumentaci je ředitel  Ing. Milan Čáp.

 

 

3.      Doba a místo plnění díla

 

Mezní lhůta:

Termín zahájení díla -         18.10. 2004

Termín dokončení díla -     nejpozději do 10.12. 2005

 

Uchazeč může v nabídce navrhnout jinou lhůtu realizace díla.

 

Místem plnění je Domov důchodců Tmavý Důl, Tmavý Důl 633, 542 34 Malé Svatoňovice. Splněním díla se rozumí  jeho úplné dokončení, vyklizení staveniště, podepsání zápisu o předání a převzetí stavby a předání dokladů o předepsaných zkouškách a revizích vč. atestů a certifikátů na použité materiály.

 

 

4.      Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů

 

Uchazeč o zakázku  doloží

1. oprávnění k podnikání – provádění staveb, jejich změn a odstraňování - předložením výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence ne starší než 90 dnů, a to ve stejnopise či v úředně ověřené kopii.

2. písemné prohlášení o ekologické likvidaci demontovaných materiálů.

3. úředně ověřenou kopii dokladu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání.

 

V případě, že předkládá nabídku více osob společně např. sdružení, doloží každá z těchto osob požadované doklady plně ve výše uvedeném rozsahu. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál nebo ověřenou kopii listiny, z níž vyplývá, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv závazků vzniklých v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky či vzniklých v důsledku prodlení či jiného porušení smluvních nebo jiných povinností v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky zavázáni společně a nerozdílně.

 

 

5.          Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny

 

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH s příslušnou sazbou cena celková včetně DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci díla (např. doprava, cena za ukládání odpadů atd.) a tato cena musí být definována jako cena nejvýše přípustná po celou dobu realizace díla. Nabídková cena bude zpracována po položkách jako výkaz výměr, který ocení uchazeč na základě zadávací dokumentace. Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný položkový výkaz výměr bude součástí návrhu SoD. Součástí tohoto výkazu výměr bude rekapitulace ceny dle objektové skladby, zvlášť budou uvedeny vedlejší rozpočtové náklady a použitá sazba DPH s dělením dle platného předpisu v době předložení nabídky.

 

6.         Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky včetně platebních podmínek, jejichž dodržení zadavatel vyžaduje, jsou uvedeny v přiloženém vzoru smlouvy.         

 

7.            Lhůta a místo pro podání nabídek

 

Nabídky lze podat nejpozději do  28.9.2004 do 8.00 hod. Nabídky lze podávat osobně v sídle Domova důchodců Tmavý Důl, 542 34 Malé Svatoňovice, v kanceláři ředitele a to v pracovních dnech od 8.00 hod do 11:30 hod a od 13.00 do 14.00 hod.

 

 

8.            Lhůta, po kterou je uchazeč o zakázku svým návrhem vázán

 

            Lhůta, po kterou je uchazeč o zakázku svým návrhem vázán končí dne 31.10.2004.

 

 

9.           Název, sídlo, telefon nebo fax zadavatele

 

Název: Domov důchodců Tmavý Důl

Sídlo:   Tmavý Důl 633, 542 34 Malé Svatoňovice

Zastoupený:  Ing. Milanem Čápem, ředitelem

      IČ: 00194913

Kontaktní osoba:  Ing. Milan Čáp, ředitel

Telefon/Fax: +420 499 886253 nebo +420 499 886434

 

10.       Prohlídka místa plnění veřejné zakázky

 

Prohlídku místa plnění lze dohodnout individuálně se zadavatelem.

 

11.       Zvláštní požadavky zadavatele pro provedení stavby

 

1.      Při provádění prací bude postupováno tak, aby vlastní odstávka provozu varny nebyla delší než 4 týdny, pokud nebude dohodnuto jinak,

2.      Práce budou prováděny za provozu objednatele a proto  bude zhotovitel v maximální možné míře brát v ohled nepřerušený provoz domova důchodců. Podle možností omezí na minimum prašnost a hlučnost prací a práce náročné na hluk budou prováděny mimo doby klidu a po dohodě a odsouhlasení investorem. Zhotovitel je povinen udržovat na staveništi pořádek a čistotu, je povinen na svůj náklad odstraňovat odpady a nečistoty vzniklé stavební činností zhotovitele.

 

 

12.              Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

 

a.                   nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána statutárním zástupcem uchazeče;

b.                  nabídka bude svázána tak, aby nebylo možno jakoukoliv část volně vyměňovat či dodatečně doplňovat, každý list nabídky bude očíslován, bude na přední straně opatřena krycím listem s uvedením obsahu;

c.                   nabídka musí obsahovat jméno obchodní firmy, sídlo a IČ uchazeče, přesnou adresu, telefonní a faxové spojení a uvedení odpovědného zástupce uchazeče, pověřeného k dalšímu jednání;

d.                  součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, který bude akceptovat zadavatelem požadovaný rozsah základních ujednání dle přiloženého vzoru;

e.                   součástí nabídky oceněný výkaz výměr ze zadávací dokumentace (nabídkový rozpočet) jako součást návrhu SoD.

 

13.              Práva zadavatele

 

a.                   zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zakázku,

b.                  zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě dále jednat a upřesnit její konečné znění,

c.                   zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 

V Tmavém Dole dne 12.8.2004

 

              Jedná se o malou zakázku ve smyslu § 6 zákona č.40/2004 Sb., o veřejných zakázkách.

 

Soubory ke stažení