Rekonstrukce bytových jader

1. 6. 2005

Domov důchodců Borohrádek, Rudé armády 1,  517 24  Borohrádek

 

vyhlašuje vypsání veřejné zakázky

na zhotovení díla

 

„Rekonstrukce bytových jader“

 

 

způsobem otevřeného řízení (§25 odst.2 písm. a)  zákona č.40/2004, o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, s těmito zadávacími podmínkami:

 

 

  1. Vymezení předmětu veřejné zakázky

 

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla – dodávka stavby „Rekonstrukce bytových jader“ v DD Borohrádek, Rudé armády 1, 517 24 Borohrádek. Akce zahrnuje stavební úpravy přízemí, 1. patra, 2. patra a 3. patra a související rekonstrukci rozvodů elektro, vody, kanalizace a vzduchotechniky. Stavební úpravy budou probíhat hlavně v prostorách sociálního zařízení a pokojů. Přesný rozsah a členění zakázky je dán zadávací dokumentací tj. projektovou dokumentací stavby pod názvem Rekonstrukce bytových jader (propracovanou až do úrovně jednoznačně určující požadavky na kvalitu a charakteristické vlastnosti stavby), co do úplnosti dle vyhl. č. 132/1998 Sb. a předpisů souvisejících, vypracovanou firmou Ing. Petr Bajtalon,  IČ: 68221142, Hradec Králové  v květnu 2005 pod č. zak. 16/2005 včetně výkazu výměr, zpracovaného v elektronické podobě v souladu s vyhl. č. 239/2004 Sb., která stanoví podrobný rozsah zadávací dokumentace.

 

Kvalitativní podmínky:

 

Kvalitativní podmínky jsou (mimo dále uvedené v těchto  podmínkách) vymezeny právními předpisy a státními technickými normami souvisejícími s předmětem výzvy. Kvalitativní podmínky musí být dodržovány a zhotovitel musí garantovat, že předmět plnění bude mít po stanovenou dobu předepsané vlastnosti. Při realizaci stavby – díla mohou být použity pouze takové materiály, zařízení a popř. technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu, výrobku a použité technologie.

Nedodržení těchto podmínek v průběhu realizace stavby může být důvodem pro zrušení smlouvy o dílo (dále jen „SoD“) ze strany objednatele (zadavatele) bez nároku na náhradu škody, která tím zhotoviteli vznikla.

 

2.                  Zadávací dokumentace

 

Zadávací dokumentaci lze vyzvednout v sídle zadavatele, a to v pracovních dnech v termínu od 6.6.2005 od 8.00 hod  do 29.6.2005 do 12.00 hod. Kromě takto stanoveného začátku a konce lhůty je doba pro vyzvednutí dokumentace vždy v pracovních dnech od 8.00 hod do 14.00 hod. Přesný datum a čas vyzvednutí zadávací dokumentace vzhledem k potřebě připravit příslušný počet víceparé je nutno zadavateli sdělit minimálně se čtyřdenním předstihem.

Za předání zadávací dokumentace bude v hotovosti vybírána částka 1.000,- Kč.

Kontaktní osobou pro zadávací dokumentaci je ředitel DD Borohrádek Mgr. Jindřich Vašíček.

 

 

3.                  Doba a místo plnění veřejné zakázky

 

Mezní lhůta:

Termín zahájení díla -         15.8.2005

Termín dokončení díla -      15.11.2005

 

Uchazeč může v nabídce navrhnou jinou lhůtu realizace díla – je hodnoceným kritériem. Součástí návrhu SoD bude harmonogram prací.

 

Místem plnění je Domov důchodců Borohrádek, Rudé armády 1, 517 24 Borohrádek. Splněním díla se rozumí  jeho úplné dokončení, vyklizení staveniště, podepsání zápisu o předání a převzetí díla a předání dokladů o předepsaných zkouškách a revizích.

 

 

4.                  Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů

 

Uchazeč o veřejnou zakázku  prokáže základní kvalifikační předpoklady dle § 31 zákona písemným prohlášením, oprávnění k podnikání – provádění staveb, jejich změn a odstraňování - dle § 30, odst. 2, písm. c) prokáže předložením výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence ne starší než 90 dnů, a to ve stejnopise či v úředně ověřené kopii.

Uchazeč dále prokáže předpoklady finanční a ekonomické způsobilosti dle § 32, odst. 1, písm. a) a b) – tyto podklady může nahradit písemným prohlášením, a dle písm. d) předloží úředně ověřenou kopii dokladu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání.

Technickou způsobilost prokáže uchazeč dle § 33, odst. 1, písm. a), body 1., 2. a 4.

Jako doklad pro prokázání jakosti  z hlediska ochrany životního prostředí předloží uchazeč písemné prohlášení o ekologické likvidaci demontovaných materiálů.

 

V případě, že předkládá nabídku více osob společně (§ 30 odst. 7.) např. sdružení, prokáže každá z těchto osob kvalifikační a další předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál nebo ověřenou kopii listiny, z níž vyplývá, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv závazků vzniklých v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky či vzniklých v důsledku prodlení či jiného porušení smluvních nebo jiných povinností v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky zavázáni společně a nerozdílně.

            Uchazeči, kteří nesplní kvalifikační předpoklady, budou z otevřeného řízení vyloučeni.

 

 

5.                  Způsob hodnocení nabídek

 

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje.

 

a)                  Cena díla          

Váha: 60 %                                    

b)                  Doba realizace   

Váha: 25 %

c)         Délka záruční doby s dodržením minimální délky 3 let a maximální délky 8 let        

Váha: 15 %

 

Komise hodnotí nabídky postupem uvedeným v § 8 vyhlášky MMR ČR č. 240/2004 Sb.ve znění pozdějších předpisů (vyhl. MMR ČR č.137/2005 Sb.)

 

 

6.                  Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek

 

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH s příslušnou sazbou cena celková včetně DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci díla (např. doprava, cena za ukládání odpadů atd.) a tato cena musí být definována jako cena nejvýše přípustná po celou dobu realizace díla. Nabídková cena bude zpracována po položkách jako výkaz výměr, který ocení uchazeč na základě zadávací dokumentace. Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný položkový výkaz výměr bude součástí návrhu SoD. Součástí tohoto výkazu výměr bude rekapitulace ceny dle objektové skladby, zvlášť budou uvedeny vedlejší rozpočtové náklady a použitá sazba DPH s dělením dle platného předpisu v době předložení nabídky.

 

            Platební podmínky:

 

Platební podmínky se řídí zásadami pro poskytování a čerpání prostředků státního rozpočtu, rozpočtů územně samosprávného celku pro pořizování investičního majetku, zejména zákonem č.250/2000 Sb., jakož i zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole. Realizované práce a dodávky budou účtovány měsíčně na podkladě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací a dodávek. Bez potvrzeného soupisu provedených prací se doklad vystavený zhotovitelem považuje za neplatný.

Splatnost faktur, které budou mít náležitosti daňového dokladu, odsouhlasených zadavatelem a TDI se stanovuje na 21 dnů ode dne jejich doručení objednateli. Konečná faktura bude uhrazena po protokolárním předání a převzetí předmětu díla, a to do výše 90 % sjednané smluvní ceny díla. Po odstranění veškerých případných vad a nedodělků, uvedených v protokolu o předání a převzetí díla, uvolní objednatel do 21 dnů zbývajících 10 % z ceny díla.Veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč, rovněž tak platby budou probíhat výhradně v Kč.

Faktury, které nebudou obsahovat předepsané náležitosti daňového a účetního dokladu, náležitosti obchodní listiny dle obchodního zákoníku budou objednatelem vráceny k doplnění bez jejich proplacení. V takovém případě  lhůta splatnosti 21 dnů počíná běžet znovu ode dne doručení opravené faktury.

 

             

7.                  Lhůta a místo pro podání nabídek

 

Lhůta, ve které lze podávat nabídky počíná běžet dnem následujícím po zveřejnění oznámení zadávacího řízení, končí dne 11.7.2005 v 11.00 hod. Nabídky lze podávat osobně v sídle Domova důchodců Borohrádek, Rudé armády 1, 517 24 Borohrádek v kanceláři ředitele, a to v pracovních dnech od 8.00 hod do 11:30 hod a od 13.00 do 14.00 hod nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele. Obálka bude zřetelně označena názvem veřejné zakázky, tj. „Rekonstrukce bytových jader“ a nápisem „NEOTVÍRAT“, a na uzavření opatřena razítkem uchazeče.

 

 

8.                  Zadávací lhůta, otevírání obálek

 

Zadávací lhůta ( lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svojí nabídkou ) počíná běžet dnem otevírání obálek a končí 14.8.2005. Otevírání obálek bude probíhat v sídle zadavatele, tj. v DD Borohrádek, Rudé armády 1, 517 24 Borohrádek, dne 12.7.2005 od 9.00 hod.

 

9.                  Název, sídlo, telefon popř. dálnopis nebo fax zadavatele

 

      Název: Domov důchodců Borohrádek

Sídlo:   Rudé armády 1, 517 24 Borohrádek      

Zastoupený:  Mgr. Jindřich Vašíček, řed. DD Borohrádek 

      IČ: 42886180

Kontaktní osoba:   Mgr. Jindřich Vašíček

Telefon: 494381234

Bankovní spojení: GE Money Bank Kostelec n. O.

Číslo účtu: 850226-524/0600

 

10.              Prohlídka místa plnění veřejné zakázky

 

Prohlídku místa plnění lze dohodnout individuálně se zadavatelem, nejpozději do 29.6.2005.

 

 

11.              Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

 

a.                   nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána statutárním orgánem uchazeče, každý list nabídky bude očíslován

b.                  nabídka musí obsahovat jméno obchodní firmy, sídlo a IČ uchazeče, přesnou adresu, telefonní a faxové spojení a uvedení odpovědného zástupce uchazeče, pověřeného k dalšímu jednání

c.                   návrh smlouvy o dílo bude akceptovat zadavatelem požadovaný rozsah základních ujednání dle přiloženého vzoru

d.                  součástí nabídky bude harmonogram postupu prací a oceněný výkaz výměr ze zadávací dokumentace (nabídkový rozpočet) jako součást návrhu SoD.

 

12.              Práva zadavatele

 

a.                   zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení

b.                  zadavatel si vyhrazuje právo ve smlouvě  upřesnit její konečné znění, s výjimkou podmínek, uvedených v zadávací dokumentaci a podmínek, které jsou předmětem hodnocení

c.                   zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 

V Borohrádku dne 19.6.2005

 

Oznámení zahájení zadávacího řízení pro tuto veřejnou zakázku bylo zveřejněno na centrální adrese pod evid.číslem VZ 50009026 dne 1.6.2005.

 

Soubory ke stažení