Rekonstrukce – změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice, II. etapa

9. 9. 2005

Ústav sociální péče

pro mentálně postiženou mládež, Chotělice č. p. 89, 503 53 Smidary

 

vyhlašuje vypsání veřejné zakázky

na zhotovení díla

 

„Rekonstrukce – změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice, II. etapa“

 

 

způsobem otevřeného řízení §25 odst.2 písm. a)  zákona č.40/2004, o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) s těmito zadávacími a obchodními podmínkami:

 

 

  1. Vymezení předmětu veřejné zakázky

 

Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla – dodávka stavby „Rekonstrukce – změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice, č. p. 89, 503 53 Smidary, II. etapa“ včetně vypracování  dokumentace skutečného provedení díla. Akce zahrnuje stavební úpravy přízemí, 1. patra, podkroví a rekonstrukci ÚT, elektro, vody, kanalizace. Součástí úprav je i realizace nové výtahové šachty s lůžkovým výtahem, elektromechanickým  lanovým pohonem („výtah bez strojovny“) včetně technologie. Stavební úpravy budou probíhat hlavně v prostorách ubytovací lůžkové části, ale týkají se i ostatních doplňkových ploch objektu s jinými funkcemi včetně humanizace prostoru schodiště. Přesný rozsah a členění zakázky je dán zadávací dokumentací tj. projektovou dokumentací stavby pod názvem Rekonstrukce a modernizace hlavního objektu ÚSP Chotělice (propracovanou až do úrovně jednoznačně určující požadavky na kvalitu a charakteristické vlastnosti stavby), co do úplnosti dle vyhl. č. 132/1998 Sb. a předpisů souvisejících, vypracovanou firmou TRENTO s. r. o.,  IČ: 63219409, Jižní 870, 500 03 Hradec Králové  v dubnu 2005 pod č. zak. 0401/300/Z2 s úpravami ze srpna 2005 včetně výkazu výměr, zpracovaného v elektronické podobě v souladu s vyhl. č. 239/2004 Sb., která stanoví podrobný rozsah zadávací dokumentace.

 

Kvalitativní podmínky:

 

Kvalitativní podmínky jsou (mimo dále uvedené v těchto  podmínkách) vymezeny právními předpisy a státními technickými normami souvisejícími s předmětem výzvy. Kvalitativní podmínky musí být dodržovány a zhotovitel musí garantovat, že předmět plnění bude mít po stanovenou dobu předepsané vlastnosti. Nedodržení těchto podmínek v průběhu realizace stavby může být důvodem pro zrušení smlouvy o dílo (dále jen „SoD“) ze strany objednatele (zadavatele) bez nároku na náhradu škody, která tím zhotoviteli vznikla. Při realizaci stavby – díla mohou být použity pouze takové materiály, zařízení a popř. technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu, výrobku a použité technologie.

 

 

2.                  Zadávací dokumentace

 

Zadávací dokumentaci lze vyzvednout v sídle zadavatele, a to v pracovních dnech v termínu od 15.9.2005 od 8.00 hod  do 10.10.2005 do 12.00 hod. Kromě takto stanoveného začátku a konce lhůty je doba pro vyzvednutí dokumentace vždy v pracovních dnech od 8.00 hod do 14.00 hod. Přesný datum a čas vyzvednutí zadávací dokumentace vzhledem k potřebě připravit příslušný počet víceparé je nutno zadavateli sdělit minimálně se čtyřdenním předstihem.

Za předání zadávací dokumentace bude v hotovosti vybírána částka 2.500 Kč vč. DPH.

Kontaktní osobou pro zadávací dokumentaci je ředitel  ÚSP Chotělice Milan Jánský.

 

Zadávací dokumentací se rozumí:

-         prováděcí projektová dokumentace dle vymezení v čl. I.,

-         výkaz výměr v listinné i elektronické podobě,

-         vzor smlouvy o dílo – obchodní podmínky,

-         tyto zadávací podmínky včetně formuláře krycího listu nabídky. 

 

3.         Požadavek na poskytnutí jistoty

 

K zajištění splnění povinností uchazeče je požadována jistota (v souladu s § 47 odst.1 zákona) ve výši Kč 450.000,- (slovy:čtyřistapadesáttisíckorunčeských).

Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty je vedený u KB Nový Bydžov, č.účtu: 25930-511/0100.

 

Jako variabilní symbol uvede uchazeč své IČ,  konstantní symbol 558.

 

Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni konce lhůty pro podání nabídky.

Originály dokladů o složení jistoty budou součástí nabídky.

 

 

4.         Doba a místo plnění veřejné zakázky

 

            Lhůty plnění:

Předpokládaný termín zahájení díla -         01.02.2006, nejpozději 1.3.2006

Předpokládaný termín dokončení díla -     30.11.2006.

 

Strany se mohou dohodnout i na odlišně stanoveném konci plnění se zachováním celkové lhůty plnění min. 9  max. 11 měsíců.

 

Součástí návrhu SoD bude harmonogram prací.

 

Místem plnění je Ústav sociální péče Chotělice č.p. 89, 503 53 Smidary. Splněním díla se rozumí  jeho úplné dokončení, vyklizení staveniště, podepsání zápisu o předání a převzetí díla a předání dokladů o předepsaných zkouškách a revizích.

 

Vymezené staveniště ani jiná část areálu zadavatele nebude zhotovitelem využívána k ubytování či nocování osob, a to ani těch, které se budou podílet na realizaci díla.

 

 

 

5.         Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů

 

Uchazeč o veřejnou zakázku  prokáže základní kvalifikační předpoklady dle § 31 zákona písemným prohlášením, oprávnění k podnikání – provádění staveb, jejich změn a odstraňování - dle § 30, odst. 2, písm. c) prokáže předložením výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence ne starší než 90 dnů, a to ve stejnopise či v úředně ověřené kopii.

Uchazeč dále prokáže předpoklady finanční a ekonomické způsobilosti dle § 32, odst. 1, písm. a) a b) – tyto podklady může nahradit písemným prohlášením, a dle písm. d) předloží úředně ověřenou kopii dokladu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání.

Technickou způsobilost prokáže uchazeč dle § 33, odst. 1, písm. a), body 1., 2. a 4.

Jako doklad pro prokázání jakosti  z hlediska ochrany životního prostředí předloží uchazeč písemné prohlášení o ekologické likvidaci demontovaných materiálů.

 

V případě, že předkládá nabídku více osob společně (§ 30 odst. 7.) např. sdružení, prokáže každá z těchto osob kvalifikační a další předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál nebo ověřenou kopii listiny, z níž vyplývá, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv závazků vzniklých v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky či vzniklých v důsledku prodlení či jiného porušení smluvních nebo jiných povinností v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky zavázáni společně a nerozdílně.

            Uchazeči, kteří nesplní kvalifikační předpoklady, budou z otevřeného řízení vyloučeni.

 

6.         Způsob hodnocení nabídek

 

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje.

 

a)                  Cena díla          

Váha: 45 %

 

b)                  Výše smluvní pokuty za nedodržení sjednaného termínu dokončení díla (Kč/den)   

Váha: 25 %

 

c)                  Výše smluvní pokuty za nedodržení dohodnutých termínů odstranění vad v přejímacím řízení (Kč/vada/den)

Váha: 20 %

 

d)                  Délka záruční doby

      Váha 10 %.

 

Komise hodnotí nabídky postupem uvedeným v § 8 vyhlášky MMR ČR č. 240/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů tj. vyhlášky č. 137/2005 Sb.

 

7.         Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek

 

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH s rozpisem dle jednotlivých sazeb a cena celková včetně DPH. Z nabídky musí být zřejmé, na které položky se příslušná sazba DPH vztahuje, přičemž toto přiřazení sazeb ke konkrétním položkám musí být provedeno v souladu s aktuálně platnými finančními předpisy k datu podání nabídky. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci díla (např. doprava, cena za ukládání odpadů atd.) a tato cena musí být definována jako cena nejvýše přípustná po celou dobu realizace díla. Nabídková cena bude zpracována po položkách jako výkaz výměr, který ocení uchazeč na základě zadávací dokumentace.

 

V oceněném výkazu výměr musí uchazeč dodržet strukturu – členění oddílů, číslování jednotlivých položek, a rozsah měrných jednotek vč. hmotností, podle výkazu výměr zadávací dokumentace. Zejména se jedná o čísla a kódy položek, jejich popis  s výjimkou obchodních názvů a značek, které jsou v zadávací dokumentaci použity pouze k vymezení předpokládaného standardu. Pokud uchazeč místo dané položky v tomto případě použije jiné, technicky a kvalitativně srovnatelné řešení, je povinen části nabídky označené jako „Ostatní údaje“ na tuto skutečnost upozornit, toto jiné řešení popsat a prokázat vymezením jeho technických parametrů.  Případné nedodržení této podmínky je rovněž důvodem k vyřazení nabídky z dalšího posuzování. Případné nedostatky v dokumentaci, které uchazeč při kontrole sám zjistil, uvede v položkách a cenách tzv. „pod čarou“ a nebudou zahrnuty do celkové nabídkové ceny uchazeče.

        Čísla uvedená v rámci popisu položek jsou odkazem na výpis výrobků pro dokumentaci stavby (výpis výrobků je nedílnou součástí předloženého výkazu výměr). V žádném případě nelze popis položek včetně těchto čísel v nabídce měnit.

V případě či případech finančního vyjádření a ocenění jednotlivých položek výkazu výměr pod „cenou obvyklou v místě plnění“, reálných a jemu známých cen a odchylující se dále od předpokládané ceny v položkách, oceněných zpracovatelem zadávací dokumentace, si zadavatel dále vyhrazuje po využití zákonných ustanovení a prostředků a v souladu s nimi právo uchazeče ze zadávacího řízení vyloučit. Uchazeč má právo již v nabídce doložit odpovídajícím způsobem návrhy na použití jiných vhodnějších, příp. levnějších materiálů a technologií při dodržení daných kvalitativních parametrů, přičemž je rovněž povinen na takovou skutečnost upozornit a jiné řešení popsat v části nabídky označené jako „Ostatní údaje“ a prokázat vymezením jeho technických parametrů.

 

Zadavatel požaduje po uchazeči v nabídce doložit konkrétní místo, cenu a druh materiálů, které je možno uložit na skládku a to písemným potvrzením majitele skládky.

 

Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný položkový výkaz výměr bude součástí návrhu SoD. Součástí tohoto výkazu výměr bude rekapitulace ceny dle objektové skladby, zvlášť budou uvedeny vedlejší rozpočtové náklady.

           

 

8.         Platební podmínky:

 

Platební podmínky se řídí zásadami pro poskytování a čerpání prostředků státního rozpočtu, rozpočtů územně samosprávného celku pro pořizování investičního majetku, zejména zákonem č.250/2000 Sb., jakož i zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole. Realizované práce a dodávky budou účtovány měsíčně na podkladě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací a dodávek. Bez potvrzeného soupisu provedených prací se doklad vystavený zhotovitelem považuje za neplatný.

Splatnost faktur, které budou mít náležitosti daňového dokladu, odsouhlasených zadavatelem a TDI se stanovuje na 21 dnů ode dne jejich doručení objednateli. Konečná faktura bude uhrazena po protokolárním předání a převzetí předmětu díla, a to do výše 80 % sjednané smluvní ceny díla. Po odstranění veškerých případných vad a nedodělků, uvedených v protokolu o předání a převzetí díla, v kolaudačním rozhodnutí a po nabytí jeho právní moci, uvolní objednatel do 21 dnů zbývajících 20 % z ceny díla.Veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč, rovněž tak platby budou probíhat výhradně v Kč.

Nedojde-li mezi oběma stranami k dohodě při odsouhlasení množství, druhu nebo cen provedených prací, je zhotovitel oprávněn vystavit fakturu pouze na práce a dodávky, u nichž nedošlo k rozporu. V případě, že k vyřešení rozporu bude nutné stanovisko nezávislého znalce, určí ho strany po vzájemné dohodě, toto stanovisko bude závazné pro obě strany a náklady na vypracování stanoviska nesou obě strany rovným dílem.

Faktury, které nebudou obsahovat předepsané náležitosti daňového a účetního dokladu, náležitosti obchodní listiny dle obchodního zákoníku budou objednatelem vráceny k doplnění bez jejich proplacení. V takovém případě  lhůta splatnosti 21 dnů počíná běžet znovu ode dne doručení opravené faktury.

 

             

9.         Lhůta a místo pro podání nabídek

 

Lhůta, ve které lze podávat nabídky počíná běžet dnem následujícím po zveřejnění oznámení zadávacího řízení, končí dne 21.10.2005 v 9.00 hod. Nabídky lze podávat osobně v sídle Ústavu sociální péče Chotělice č.p. 89, 503 53 Smidary, v kanceláři ředitele, a to v pracovních dnech od 8.00 hod do 11:30 hod a od 13.00 do 14.00 hod nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele. Obálka bude zřetelně označena názvem veřejné zakázky, tj. „Rekonstrukce . změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice, II. etapa“ a nápisem „NEOTVÍRAT“, a na uzavření opatřena razítkem uchazeče.

 

 

10.       Zadávací lhůta, otevírání obálek

 

Zadávací lhůta ( lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svojí nabídkou ) počíná běžet dnem otevírání obálek a končí 30.11.2005. Otevírání obálek bude probíhat v sídle zadavatele, tj. v ÚSP Chotělice č.p. 89, 503 53 Smidary, dne 21.10.2005 od 10.00 hod.

 

 

11.        Název, sídlo, telefon popř. dálnopis nebo fax zadavatele

 

      Název: ÚSP pro mentálně postiženou mládež Chotělice

Sídlo:   Chotělice č.p. 89, 503 53 Smidary      

Zastoupená:  Milan Jánský, ředitel 

      IČ: 00579025

Kontaktní osoba:   Milan Jánský

Telefon/Fax: +420 495 496 321

Telefon: +420 495 496 204, mobil: +420 602 238 220

Bankovní spojení: KB Nový Bydžov

Číslo účtu: 25930-511/0100

 

12.        Prohlídka místa plnění veřejné zakázky

 

Prohlídku místa plnění lze dohodnout individuálně se zadavatelem, nejpozději do 10.10.2005.

 

 

13.  Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

 

 

a.       nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána statutárním orgánem uchazeče, každý list nabídky bude očíslován a celá nabídka neoddělitelně spojena tak, aby bez násilného porušení tohoto spojení nebylo možno žádný list volně vyjmout.

b.      nabídka musí obsahovat obchodní název firmy, její sídlo s přesnou adresou, IČ a DIČ uchazeče, cenové údaje bez DPH, sazbu a výši DPH (zvlášť za každou sazbu) a cenu včetně DPH, podpis odpovědného zástupce, telefonní, faxové a příp. e-mailové spojení. Tyto údaje musí být uvedeny na krycím listu nabídky dle připojeného vzoru.

c.       návrh smlouvy o dílo bude akceptovat zadavatelem požadovaný rozsah obchodních podmínek aj. základních ujednání dle přiloženého vzoru, do kterého uchazeč mj. doplní konkrétní znění příslušných údajů, včetně těch, které jsou kritérii pro hodnocení nabídky.

d.      součástí nabídky bude harmonogram postupu prací a oceněný výkaz výměr ze zadávací dokumentace (nabídkový rozpočet) jako součást návrhu SoD.



 

14.  Práva zadavatele

 

a.       zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení

b.      zadavatel si vyhrazuje právo ve smlouvě  upřesnit její konečné znění, s výjimkou podmínek, uvedených v zadávací dokumentaci a podmínek, které jsou předmětem hodnocení

c.       zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 

 

 

 

 

V Chotělicích dne 25.8.2005

 

 

 

                                                                                              Milan Jánský, ředitel ÚSP

                                                                                                                                                                         

 

 

 

Tato veřejná zakázky byla zveřejněna na centrální adrese dne 9.9.2005 pod evidenčním číslem VZ 50012524.

 

Soubory ke stažení