Rekonstrukce - změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice, II. etapa

17. 5. 2005

Ústav sociální péče pro mentálně postiženou mládež, Chotělice č. p. 89, 503 53 Smidary

vyhlašuje vypsání veřejné zakázky na zhotovení díla

„Rekonstrukce–změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice, II. etapa“
 

způsobem otevřeného řízení (§25 odst.2 písm. a)  zákona č.40/2004, o zadávání veřejných zakázek s těmito zadávacími podmínkami:

1. Vymezení předmětu veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla – dodávka stavby „Rekonstrukce – změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice, č. p. 89, 503 53 Smidary, II. etapa“ včetně vypracování  dokumentace skutečného provedení díla. Akce zahrnuje stavební úpravy přízemí, 1. patra, podkroví a rekonstrukci ÚT, elektro, vody, kanalizace. Součástí úprav je i realizace nové výtahové šachty a strojovny kabinového, lůžkového výtahu s hydraulickým pohonem včetně strojního vybavení. Stavební úpravy budou probíhat hlavně v prostorách sociálního zařízení a pokojů, ale týkají se i ostatních doplňkových ploch objektu s jinými funkcemi včetně humanizace prostoru schodiště. Přesný rozsah a členění zakázky je dán zadávací dokumentací tj. projektovou dokumentací stavby pod názvem Rekonstrukce a modernizace hlavního objektu ÚSP Chotělice (propracovanou až do úrovně jednoznačně určující požadavky na kvalitu a charakteristické vlastnosti stavby), co do úplnosti dle vyhl. č. 132/1998 Sb. a předpisů souvisejících, vypracovanou firmou TRENTO s. r. o.,  IČ: 63219409, Jižní 870, 500 03 Hradec Králové  v dubnu 2005 pod č. zak. 0401/300/Z2 včetně výkazu výměr, zpracovaného v elektronické podobě v souladu s vyhl. č. 239/2004 Sb., která stanoví podrobný rozsah zadávací dokumentace.

 Kvalitativní podmínky:

Kvalitativní podmínky jsou (mimo dále uvedené v těchto  podmínkách) vymezeny právními předpisy a státními technickými normami souvisejícími s předmětem výzvy. Kvalitativní podmínky musí být dodržovány a zhotovitel musí garantovat, že předmět plnění bude mít po stanovenou dobu předepsané vlastnosti. Nedodržení těchto podmínek v průběhu realizace stavby může být důvodem pro zrušení smlouvy o dílo (dále jen „SoD“) ze strany objednatele (zadavatele) bez nároku na náhradu škody, která tím zhotoviteli vznikla. Při realizaci stavby – díla mohou být použity pouze takové materiály, zařízení a popř. technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a mají osvědčení o jakosti materiálu, výrobku a použité technologie.

2.  Zadávací dokumentace

Zadávací dokumentaci lze vyzvednout v sídle zadavatele, a to v pracovních dnech v termínu od 17.5.2005 od 8.00 hod  do 10.6.2005 do 12.00 hod. Kromě takto stanoveného začátku a konce lhůty je doba pro vyzvednutí dokumentace vždy v pracovních dnech od 8.00 hod do 14.00 hod. Přesný datum a čas vyzvednutí zadávací dokumentace vzhledem k potřebě připravit příslušný počet víceparé je nutno zadavateli sdělit minimálně se čtyřdenním předstihem.

Za předání zadávací dokumentace bude v hotovosti vybírána částka 2.500 Kč vč. DPH.
Kontaktní osobou pro zadávací dokumentaci je ředitel  ÚSP Chotělice Milan Jánský.

3.  Doba a místo plnění veřejné zakázky

 Mezní lhůta:
Termín zahájení díla -         01.08.2005
Termín dokončení díla -      31.05.2006

 Uchazeč může v nabídce navrhnou jinou lhůtu realizace díla – je hodnoceným kritériem. Součástí návrhu SoD bude harmonogram prací.

 Místem plnění je Ústav sociální péče Chotělice č.p. 89, 503 53 Smidary. Splněním díla se rozumí  jeho úplné dokončení, vyklizení staveniště, podepsání zápisu o předání a převzetí díla a předání dokladů o předepsaných zkouškách a revizích.

4.   Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů

Uchazeč o veřejnou zakázku  prokáže základní kvalifikační předpoklady dle § 31 zákona písemným prohlášením, oprávnění k podnikání – provádění staveb, jejich změn a odstraňování - dle § 30, odst. 2, písm. c) prokáže předložením výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence ne starší než 90 dnů, a to ve stejnopise či v úředně ověřené kopii.

Uchazeč dále prokáže předpoklady finanční a ekonomické způsobilosti dle § 32, odst. 1, písm. a) a b) – tyto podklady může nahradit písemným prohlášením, a dle písm. d) předloží úředně ověřenou kopii dokladu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání.

Technickou způsobilost prokáže uchazeč dle § 33, odst. 1, písm. a), body 1., 2. a 4.
Jako doklad pro prokázání jakosti  z hlediska ochrany životního prostředí předloží uchazeč písemné prohlášení o ekologické likvidaci demontovaných materiálů.

 V případě, že předkládá nabídku více osob společně (§ 30 odst. 7.) např. sdružení, prokáže každá z těchto osob kvalifikační a další předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu. Osoby předkládající nabídku společně doloží rovněž jako součást společné nabídky originál nebo ověřenou kopii listiny, z níž vyplývá, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv závazků vzniklých v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky či vzniklých v důsledku prodlení či jiného porušení smluvních nebo jiných povinností v souvislosti s plněním předmětu veřejné zakázky zavázáni společně a nerozdílně.
Uchazeči, kteří nesplní kvalifikační předpoklady, budou z otevřeného řízení vyloučeni.

5.  Způsob hodnocení nabídek

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje.

a)                  Cena díla          
Váha: 60 %
b)                  Doba realizace   
Váha: 25 %
c)                  Délka záruční doby s dodržením minimální délky 3 let a maximální délky 8 let
Váha: 15 %

 Komise hodnotí nabídky postupem uvedeným v § 8 vyhlášky MMR ČR č. 240/2004 Sb.

6.                  Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek

Nabídková cena bude uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH s příslušnou sazbou cena celková včetně DPH. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k realizaci díla (např. doprava, cena za ukládání odpadů atd.) a tato cena musí být definována jako cena nejvýše přípustná po celou dobu realizace díla. Nabídková cena bude zpracována po položkách jako výkaz výměr, který ocení uchazeč na základě zadávací dokumentace. Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace prací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu převzaté dokumentace. Oceněný položkový výkaz výměr bude součástí návrhu SoD. Součástí tohoto výkazu výměr bude rekapitulace ceny dle objektové skladby, zvlášť budou uvedeny vedlejší rozpočtové náklady a použitá sazba DPH s dělením dle platného předpisu v době předložení nabídky.

   Platební podmínky:

Platební podmínky se řídí zásadami pro poskytování a čerpání prostředků státního rozpočtu, rozpočtů územně samosprávného celku pro pořizování investičního majetku, zejména zákonem č.250/2000 Sb., jakož i zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole. Realizované práce a dodávky budou účtovány měsíčně na podkladě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací a dodávek. Bez potvrzeného soupisu provedených prací se doklad vystavený zhotovitelem považuje za neplatný.

Splatnost faktur, které budou mít náležitosti daňového dokladu, odsouhlasených zadavatelem a TDI se stanovuje na 21 dnů ode dne jejich doručení objednateli. Konečná faktura bude uhrazena po protokolárním předání a převzetí předmětu díla, a to do výše 90 % sjednané smluvní ceny díla. Po odstranění veškerých případných vad a nedodělků, uvedených v protokolu o předání a převzetí díla, v kolaudačním rozhodnutí a po nabytí jeho právní moci, uvolní objednatel do 21 dnů zbývajících 10 % z ceny díla.Veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč, rovněž tak platby budou probíhat výhradně v Kč.

Faktury, které nebudou obsahovat předepsané náležitosti daňového a účetního dokladu, náležitosti obchodní listiny dle obchodního zákoníku budou objednatelem vráceny k doplnění bez jejich proplacení. V takovém případě  lhůta splatnosti 21 dnů počíná běžet znovu ode dne doručení opravené faktury.

  7.   Lhůta a místo pro podání nabídek

Lhůta, ve které lze podávat nabídky počíná běžet dnem následujícím po zveřejnění oznámení zadávacího řízení, končí dne 24.6.2005 v 9.00 hod. Nabídky lze podávat osobně v sídle Ústavu sociální péče Chotělice č.p. 89, 503 53 Smidary, v kanceláři ředitele, a to v pracovních dnech od 8.00 hod do 11:30 hod a od 13.00 do 14.00 hod nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele. Obálka bude zřetelně označena názvem veřejné zakázky, tj. „Rekonstrukce . změna vnitřního dispozičního řešení ÚSP Chotělice, II. etapa“ a nápisem „NEOTVÍRAT“, a na uzavření opatřena razítkem uchazeče.

8.   Zadávací lhůta, otevírání obálek

Zadávací lhůta ( lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svojí nabídkou ) počíná běžet dnem otevírání obálek a končí 31.7.2005. Otevírání obálek bude probíhat v sídle zadavatele, tj. v ÚSP Chotělice č.p. 89, 503 53 Smidary, dne 24.6.2005 od 10.00 hod.

 9.  Název, sídlo, telefon popř. dálnopis nebo fax zadavatele

Název: ÚSP pro mentálně postiženou mládež Chotělice
Sídlo:   Chotělice č.p. 89, 503 53 Smidary      
Zastoupená:  Milan Jánský, ředitel  
 IČ: 00579025
Kontaktní osoba:   Milan Jánský
Telefon/Fax: +420 495 496 321
Bankovní spojení: KB Nový Bydžov
Číslo účtu: 25930-511/0100

10.  Prohlídka místa plnění veřejné zakázky

Prohlídku místa plnění lze dohodnout individuálně se zadavatelem, nejpozději do 10.6.2005.

11. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky

  1. nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána statutárním orgánem uchazeče, každý list nabídky bude očíslován
  2. nabídka musí obsahovat jméno obchodní firmy, sídlo a IČ uchazeče, přesnou adresu, telefonní a faxové spojení a uvedení odpovědného zástupce uchazeče, pověřeného k dalšímu jednání
  3. návrh smlouvy o dílo bude akceptovat zadavatelem požadovaný rozsah základních ujednání dle přiloženého vzoru
  4. součástí nabídky bude harmonogram postupu prací a oceněný výkaz výměr ze zadávací dokumentace (nabídkový rozpočet) jako součást návrhu SoD.

 12.  Práva zadavatele

  1. zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení
  2. zadavatel si vyhrazuje právo ve smlouvě  upřesnit její konečné znění, s výjimkou podmínek, uvedených v zadávací dokumentaci a podmínek, které jsou předmětem hodnocení
  3. zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 V Chotělicích dne 29.4.2005

 

  Zakázka je zveřejněna na centrální adrese pod č. VZ 50008590 – pozn. s chybnou částkou předpokládaného objemu plnění, opravné oznámení již bylo podáno. Správná částka předpokládaného plnění je 16 milionů Kč.         


 

Soubory ke stažení