Odpověď na žádost o informace doručenou dne 10.09.2021

13. 10. 2021 Autor: Vladimír Kučera

informace ohledně odvolacích rozhodnutí v přestupkové agendě

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 10.09.2021
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-65/OP/2021

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 585
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 05.10.2021

Počet listů: 2
Počet příloh: 1 elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď nažádost o informace doručenou dne 10.09.2021

Vážený pane,

dne 10.09.2021 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím e-podatelny Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 10.09.2021, ve které se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„I. Předmět žádosti

1) Jedná se o 54 ks rozhodnutí odvolacího orgánu za rok 2020 na úseku přestupků proti pořádku v územní samosprávě, veřejnému pořádku, občanskému soužití a majetku podle §§ 4/2, 5, 7, 8 zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, které projednávají obecní úřadu dle § 60 odst. 2 a přestupkové komise dle § 61 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, pro které jsou krajské úřady odvolacími orgány.

2) Zodpovědět dotaz. Kolikrát musela být v období roků 2018, 2019, 2020 tato rozhodnutí obhajována před institucemi správního soudnictví?“

Informace jste požadoval poskytnout v elektronické podobě.

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod spisovou značku KUKHK-IZ-65/OP/2021, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu - odbor správní a krajský živnostenský úřad (vizte organizační strukturu krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Oznámením ze dne 27.09.2021, Vám byla sdělena výše úhrady za poskytnutí požadovaných informací, a to ve výši 2400,- Kč, tuto jste zaplatil a byla připsána na účet Královéhradeckého kraje dne 04.10.2021.

Ad 1) Poskytujeme Vám 54 požadovaných rozhodnutí v elektronické formě a anonymizované podobě, se kterou jste byl srozuměn a souhlasil s ní, jak jste sdělil v telefonickém hovoru dne 13.09.2021. V předmětných rozhodnutích byly vymazány osobní údaje dotčených fyzických osob (jména, příjmení, data narození, adresy bydliště či doručovací adresy).

Ad 2) Oddělení vnitřní správy, odboru správního a krajský živnostenský úřad uvedlo, že v období 2018 – 2020 byla správní žalobou napadena 3 rozhodnutí krajského úřadu týkající se Vámi vymezené množiny rozhodnutí na úseku přestupků proti pořádku v územní samosprávě, veřejnému pořádku, občanskému soužití a majetku.

Požadované informace Vám zasíláme na v žádosti uvedenou e-mailovou adresu.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová v.r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Soubory ke stažení