Odpověď na žádost o informace doručenou dne 30.05.2017

7. 6. 2017 Autor: Miroslava Hlavová

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 30.05.2017
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-62/OP/2017

VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: oddělení stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 05.06.2017

Počet listů: 2
Počet příloh: 1 / listů: 1
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 30.05.2017

Vážená paní inženýrko,

dne 30.05.2017 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se obracíte na krajský úřad s požadavkem, na poskytnutí „údajů o všech vyúčtovaných (ukončených i probíhajících) veřejných sbírkách za rok 2016:

  • počet vyúčtovaných sbírek za rok 2016
  • právní formy subjektů, které jednotlivé sbírky pořádaly
  • kolik subjektů sbírky pořádalo
  • účel jednotlivých sbírek
  • čistý výtěžek jednotlivých sbírek“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. KUKHK-IZ-62/OP/2017, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných podkladů byl požádán věcně příslušný odbor organizační a právní, oddělení majetkové krajského úřadu, které poskytlo přehlednou tabulku s uvedením subjektu a právní formy, účelu sbírky, čistého výtěžku sbírky. Z tabulky je také možné dovodit i Vaše další požadavky (počet subjektů pořádajících sbírky, počet vyúčtovaných sbírek). Tabulka tvoří přílohu k tomuto sdělení.

Odpověď včetně výše uvedené přílohy Vám zasíláme, dle Vašeho požadavku uvedeného v žádosti, na Vámi uvedenou emailovou adresu.

S pozdravem

„otisk razítka“

Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru organizačního a právního

(dopis je elektronicky podepsán)

Soubory ke stažení