Odpověď na žádost o informace doručenou dne 26.01.2018

20. 2. 2018 Autor: Vladimír Kučera

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 25.01.2018
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-15/OP/2018

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 585 
E-MAIL: vkučera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 09.02.2018

Počet listů: 2
Počet příloh: 0/ listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 26.01.2018

Vážení,

dne 26.01.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí informace formou odpovědí na níže citované dotazy:

  1. „Jakým způsobem zajišťujete (příp. hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (Nařízení EP a Rady (EU) č. 2016/679) tzv. GDPR?
  2. Zadali jste nebo plánujete zadat v rámci zadávacího řízení veřejnou zakázku na dodávku služeb pro zajištění souladu vaší organizace s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů?
  3. V případě, že odpověď na otázku č. 2 je kladná, pak:
    1. Uveďte termín (plánovaný termín), kdy bude zadávací řízení uveřejněno.
  4. V případě, že odpověď na otázku č. 2 je kladná, pak:
    1. Zajišťujete (hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů pouze pro svůj krajský úřad, nebo i pro příspěvkové organizace, zřízené vaším krajem?
  5. V případě, že již máte vybraného dodavatele služeb pro zajištění souladu vaší organizace (příp. i vámi zřizovaných příspěvkových organizací) s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů, pak:
    1. Kdo je dodavatelem těchto služeb?
    2. Byl tento dodavatel vybrán na základě zadávacího řízení veřejné zakázky?
    3. Jaká je cena, za kterou jsou tyto služby poskytovány?
    4. Žádám o zaslání veškeré smluvní dokumentace, na základě které jsou tyto služby vaší organizaci poskytovány.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-15/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

K bodu 1) Vaší žádosti krajský úřad uvádí, že soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) zajišťuje vlastními silami prostřednictvím Pracovní skupiny k zajištění implementace Nařízení EU 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (GDPR) v podmínkách krajského úřadu, do které ředitelka krajského úřadu JUDr. Ivana Křečková jmenovala členy z jednotlivých odborů krajského úřadu.

K bodu 2) Vaší žádosti krajský úřad uvádí, že nezadal a neplánuje zadat takovou veřejnou zakázku.

Vzhledem k tomu, že odpověď na otázku č. 2 nebyla kladná, neodpovídá krajský úřad na dotazy uvedené pod body 3), 4) a ani 5), neboť nemá vybraného žádného dodavatele.

S pozdravem

„otisk razítka“

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

(dokument je elektronicky podepsán)