Odpověď na žádost o informace doručenou dne 20.07.2018

2. 8. 2018 Autor: Miroslava Hlavová

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 20.07.2018
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-98/OP/2018

VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: oddělení stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 01.08.2018

Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 20.07.2018

Vážený pane předsedo,

dne 20.07.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se obracíte na krajský úřad s požadavkem na poskytnutí dalších informací ve věci veřejné zakázky S1/09 – Administrativní centrum Královéhradeckého kraje – rozšíření stávající dodávky předmětu leasingu, citace požadavku:

„Z informací, které jste nám v minulosti poskytli, vyplývá, že nárok na náhradu škody byl uhrazen v drtivé částce z pojistky a zbývalo uhradit pouze malou spoluúčast radních v celkové výši 5 tisíc korun. V době poslední žádosti o informaci (léto 2017) byla uhrazena částka 799 korun a zbývalo uhradit poslední část spoluúčasti ve výši 1 tisíc korun. Žádáme proto o informaci, zda byla uhrazena i tato spoluúčast (1 tisíc korun, mělo k tomu dojít v srpnu 2017). Jako odpověď nám postačí jedna věta do mailu.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. KUKHK-IZ-98/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor organizační a právní, oddělení majetkové, krajského úřadu (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/), který k této věci uvedl následující.

Pohledávka odpovídající spoluúčasti na pojistném plnění za pokutu uloženou Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže za nedodržení postupu stanoveného zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, v rámci veřejné zakázky „Administrativní centrum Královéhradeckého kraje – rozšíření stávající dodávky předmětu leasingu“ ve výši 1 000 Kč pro každého z pojištěných - toho času členů Rady Královéhradeckého kraje, byla k dnešnímu dni bezezbytku uspokojena. Poslední část pohledávky ve výši 1 000 Kč byla jménem Ing. R. V. ve výši 1 100 Kč v souladu s usnesením Rady Královéhradeckého kraje č. RK/17/1032/2017 ze dne 26. června 2017 uhrazena prostřednictvím příspěvkové organizace kraje - Domova důchodců Albrechtice nad Orlicí, dne 14.08.2017.

S pozdravem

„otisk razítka“

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí