Odpověď na žádost o informace doručenou dne 18.04.2018

2. 5. 2018 Autor: Miroslava Hlavová

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 15.04.2018
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-54/OP/2018

VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472 
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 23.04.2018

Počet listů: 1
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 18.04.2018

Vážená paní,

dne 18.04.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací, citace:

„Jaké celkové částky byly z rozpočtu Královéhradeckého kraje (nikoliv transfery státního rozpočtu) poskytnuty v letech 2012, 2013, 2014, 2015 a 2016 na dětské domovy zřízené dle školského zákona (nikoliv dětské domovy pro děti do 3 let věku).“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-54/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor školství krajského úřadu.

Odbor školství krajského úřadu k Vašemu výše citovanému požadavku na finanční objemy vyčleněné v rozpočtu kraje na financování subjektů, které vykonávají činnost dětského domova, poskytl níže uvedená data zpracovaná ve formě tabulky, kde finanční částky jsou uvedeny v tisících Kč, rozděleny na jednotlivé roky a také dle účelu příspěvku Královéhradeckého kraje. K poskytnutým údajům ještě odbor školství krajského úřadu doplnil skutečnost, že kromě toho však některé zajišťují i činnost mateřské nebo základní školy – nejde tedy o financování, které souvisí pouze s činností dětského domova.

Účel Rok Částka v tis. Kč
příspěvek na provoz 2012 20 479,20
  2013 20 697,10
  2014 21 298,80
  2015 18 633,20
  2016 22 184,90
Fond rozvoje a reprodukce 2012 758,00
neinvestice 2013 564,40
  2014 965,00
  2015 1 384,00
  2016 0,00
Fond rozvoje a reprodukce 2012 8 393,70
investice 2013 456,00
  2014 1 078,00
  2015 3 949,00
  2016 825,00

S pozdravem

„otisk razítka“

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

(dokument je elektronicky podepsán)