Odpověď na žádost o informace doručenou dne 17.07.2019 IZ-64

13. 8. 2019 Autor: Iva Cejnarová

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 17.07.2019
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-64/OP/2019

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495817 518
E-MAIL: t.hrncir@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 30.07.2019
Počet listů: 2
Počet příloh: 3
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 17.07.2019

Vážený pane,

dne 17.07.2019 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem vHradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., osvobodném přístupu kinformacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací –

„1. žádám o poskytnutí informací, na základě, jakého interního předpisu Krajského úřadu Královéhradeckého kraje probíhal proces schvalování otevřeného výběrového řízení (významné veřejné zakázky na stavební práce podle § 9 zákona č. 137/2006 Sb., zákon oveřejných zakázkách, platný pro období od 1. 6. 2015 do 18. 2. 2016) na nadlimitní veřejnou zakázku „Modernizaci a dostavby Oblastní nemocnice Náchod – I. etapa“,

2. žádám o informaci, kdo připravoval podklady a kdo rozhodoval o podkladech pro vypsání výše označené veřejné zakázky,

3. žádám o poskytnutí informace, kdo vypracovával důvodovou zprávu pro předložení Radě Královéhradeckého kraje pro rozhodování o vypsání výše označené veřejné zakázky,

4. žádám o poskytnutí informace, kdo byl v období od 1. 1. 2013 do 18. 2. 2016 členem Rady Královéhradeckého kraje,

5. žádám o poskytnutí „Směrnice Rady Královéhradeckého kraje č. 3, kterou se stanovuje postup Královéhradeckého kraje při zadávání veřejných zakázek ve znění platném od 1. 1. 2014 do 28. 2. 2016.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-64/OP/2019, posoudil ji akonstatoval, žesejedná ožádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dleustanovení §14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor investic krajského úřadu, (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/.

Odbor investic krajského úřadu kVašemu požadavku poskytlo následující informace:

Ad 1)

Proces schvalování otevřeného výběrového řízení na nadlimitní veřejnou zakázku „Modernizace a dostavby Oblastní nemocnice Náchod – I. etapa“probíhal na základě interního předpisu Krajského úřadu Královéhradeckého kraje snázvem Jednací řád Rady a komisí Rady Královéhradeckého kraje, novelizace č. 3, platnost od 1. 4. 2014 do 31. 8. 2017 (vizpříloha č. 1).

Ad 2)

Na přípravě podkladů kveřejné zakázce se podíleli společně za odbor investic Krajského úřadu Královéhradeckého kraje vedoucí odboru investic Ing. Emil Kmoníček, zaoddělení veřejných zakázek Mgr. Jitka Bučková, která byla pověřena administrací veřejné zakázky,zaCentrum investic, rozvoje a inovací, příspěvkovou organizaci Ing. Vladimír Fiedler jako technický manažer projektu,poradce pana hejtmana Bc. Lubomíra France Lubomír Červinský. Podklady byly projednávány průběžně na řídícím týmu zřízeném za účelem přípravy veřejné zakázky a zároveň byly podklady předány kposouzení advokátní kanceláři ROWAN LEGAL. O podkladech rozhodovala Rada Královéhradeckého kraje ve složení Bc.Lubomír Franc, RSDr. Ing. Otakar Ruml, Ing. Jan Tippner, Josef Dvořák, PharmDr. Jana Třešňáková, Ing. Josef Táborský.

Ad 3)

Důvodovou zprávu kbodu snázvem Návrh na vyhlášení veřejné zakázky snázvem „Modernizace a dostavba Oblastní nemocnice Náchod – I. Etapa“ pro předložení Radě Královéhradeckého kraje vypracovávali: za odbor investic Mgr. Jitka Bučková, vedoucí oddělení veřejných zakázek a zástupce Centra investic, rozvoje a inovací Ing. Vladimír Fiedler, technický manažer projektu.

Ad 4)

Rada 1. 1. 2013 – 18. 2. 2016 členové jsou: Bc. Lubomír Franc, RSDr. Ing. Otakar Ruml, Ing.Jan Tippner, Josef Dvořák, PharmDr. Jana Třešňáková, Ing. Josef Táborský, Ing. Karel Janeček, Mgr. Táňa Šormová, PaedDr. Josef Lukášek.

Ad 5)

Směrnice č. 3, kterými se stanovuje postup Královéhradeckého kraje při zadávání veřejných zakázek ve znění platném od 1. 1. 2014 do 28. 2. 2016 (viz přílohy č. 2 a 3).

Tuto odpověď spolu spřílohami zasíláme na Vaši e-mailovou adresu: xxxxxxxxxxxxxxx.

Spozdravem

Mgr. Alena Koukalová v. r.
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Přílohy:

  • soubor jednací řád RK 1_4_2014.pdf
  • soubor směrnice č. 3 od 1_1_2014.pdf
  • soubor směrnice č. 3 od 1_4_2014.pdf

Soubory ke stažení