Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.05.2018

24. 5. 2018 Autor: Miroslava Hlavová

Krajský úřad Královéhradecké kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: neuvedeno
ZE DNE: 02.05.2018
NAŠE ZNAČKA (č. j.): KUKHK-IZ-57/OP/2018

VYŘIZUJE: Miroslava Hlavová
ODBOR | ODDĚLENÍ: organizační a právní | stížností a dozoru obcí
LINKA | MOBIL: 495 817 472
E-MAIL: mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 16.05.2018

Počet listů: 2
Počet příloh: 1 /elektronický dokument
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.05.2018

Vážený pane inženýre,

dne 03.05.2018 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se domáháte poskytnutí následujících informací týkajících se JŘBÚ (jednací řízení bez uveřejnění), citace:

  1. „Výše kompenzací za jednotlivé kategorie všech dopravců zapojených do JŘBÚ. 
  2. Aktuální ceny dopravních výkonů pro jednotlivé kategorie vozidel všech dopravců zapojených do JŘBÚ po indexaci nákladů. 
  3. Výše a termíny vyplacených finančních prostředků v rámci dodatků č. 1 ke smlouvám JŘBÚ u jednotlivých dopravců. 
  4. Předpokládaná výše finančních prostředků v rámci dodatků č. 2 ke smlouvám JŘBÚ pro jednotlivé dopravce.“ 

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod číslo jednací KUKHK-IZ-57/OP/2018, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu (viz organizační struktura krajského úřadu http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor dopravy a silničního hospodářství k Vašemu požadavku poskytl v příloze tohoto sdělení 4 tabulky v jednom souboru ve formátu *.xlsx:

  • - k bodu 1 Vaší žádosti tabulku nazvanou Nákladová položka dle jednotlivých kategorií vozidel všech dopravců zapojených do JŘBÚ (přičemž kategorie vozidel jsou dány velikostí – velké, střední, malé),
  • - k bodu 2 Vaší žádosti tabulku nazvanou Aktuální CDV pro jednotlivé kategorie vozidel všech dopravců zapojených do JŘBÚ,
  • - k bodu 3 Vaší žádosti tabulku nazvanou Výše a termíny vyplacených finančních prostředků v rámci dodatku č. 1 (vícenáklady v hodinové mzdě v roce 2017 proti roku 2016) a
  • - k bodu 4 Vaší žádosti tabulku nazvanou Předpokládaná výše finančních prostředků v rámci dodatků č. 2 ke smlouvám v JŘBÚ.

Odpověď zasíláme dle Vašeho požadavku na Vámi uvedenou emailovou adresu.

S pozdravem

„otisk razítka“

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

(dokument je elektronicky podepsán)

Přílohy - elektronicky:
Soubor „Příloha k odpovědi IZ 57.xlsx“

Soubory ke stažení