Odpověď na žádost o informace doručenou dne 02.05.2017

17. 5. 2017 Autor: Miroslava Hlavová

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

 Váš dopis ze dne | Vaše značka (č. j.) Naše značka (č. j.) Hradec Králové
19.12.2016 KUKHK-IZ-54/OP/2017 11.05.2017

Odbor | oddělení Vyřizuje | linka | e-mail
Organizační a právní | Stížností a dozoru obcí   | Miroslava Hlavová | 472  | mhlavova@kr-kralovehradecky.cz

Počet listů: 1
Počet příloh: 1 / listů: el.dokument
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 02.05.2017

Vážený pane magistře,

dne 02.05.2017 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále jen „krajský úřad“ nebo „povinný subjekt“) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), ve které se obracíte na krajský úřad s požadavkem o poskytnutí tabulky „Rekapitulace počtu zaměstnanců a finančního zajištění mezd s rozpisem rozpočtu pro tok 2016“.

 Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod čj. KUKHK-IZ-54/OP/2017, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ a obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor školství krajského úřadu, který poskytl žádaný materiál.

V příloze tohoto sdělení zasíláme požadovanou tabulku rekapitulací mzdových údajů za rok 2016, dle Vašeho požadavku na Vámi uvedený e-mail.

S pozdravem

„otisk razítka“

Ing. Miroslav Vrba, MPA
vedoucí odboru organizačního a právního
(dopis je elektronicky podepsán)

Soubory ke stažení